O mnie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

Od 1997 roku zajmuję się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 roku prowadzę portal Marketing przy Kawie, popularyzując wiedzę na temat nowoczesnych narzędzi i trendów marketingowych. Przygotowałem trzy edycje raportów na temat programów lojalnościowych „Loyalty Business Overview”.

Obserwuję nowe zjawiska w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Czasem o tym piszę tutaj lub w Marketingu przy Kawie. Publikowałem także w czasopiśmie „Fragile” oraz pismach branżowych: „Modern Marketing”, „Pro-kreacja” i czymś jeszcze.

Prowadziłem zajęcia na studiach podyplomowych z zakresu reklamy internetowej (WSEI) i content marketingu (WH AGH), a dawno temu także ćwiczenia z wprowadzenia do filozofii (UJ). Występowałem jako prelegent na konferencjach (m.in. na InternetBeta), zasiadałem w jury konkursów branżowych z zakresu shopper marketingu oraz programów lojalnościowych. Jestem też jednym ze współautorów książki „Praktyka brandingu”.

Moim hobby jest szukanie różnych przejawów sztuki w przestrzeni miejskiej, stąd wpisy dotyczące street artu.

Więcej:

www.marketing-news.pl

goldenline.pl/jacek-szlak

facebook.com/jacek.szlak

slideshare.net/jacek-szlak

instagram.com/jacekszlak

 

Zostaw odpowiedź

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>