szlak komunikatywny

Menu
  • Wszystkie
  • Varia
  • Artykuły
  • Recenzje
  • Sprawozdania
  • Na marginesie
  • O mnie
Menu

O mnie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

Od 1997 roku zajmuję się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 roku prowadzę portal Marketing przy Kawie, popularyzując wiedzę na temat nowoczesnych narzędzi i trendów marketingowych. Przygotowałem trzy edycje raportów na temat programów lojalnościowych „Loyalty Business Overview”.

Obserwuję nowe zjawiska w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Czasem o tym piszę tutaj lub w Marketingu przy Kawie. Publikowałem także w czasopiśmie „Fragile” oraz pismach branżowych: „Modern Marketing”, „Pro-kreacja” i czymś jeszcze.

Prowadziłem zajęcia na studiach podyplomowych z zakresu reklamy internetowej (WSEI) i content marketingu (WH AGH), a dawno temu także ćwiczenia z wprowadzenia do filozofii (UJ). Występowałem jako prelegent na konferencjach (m.in. na InternetBeta), zasiadałem w jury konkursów branżowych z zakresu shopper marketingu oraz programów lojalnościowych. Jestem też jednym ze współautorów książki „Praktyka brandingu”.

Moim hobby jest szukanie różnych przejawów sztuki w przestrzeni miejskiej, stąd wpisy dotyczące street artu.

Więcej:

www.marketing-news.pl

goldenline.pl/jacek-szlak

facebook.com/jacek.szlak

slideshare.net/jacek-szlak

instagram.com/jacekszlak

 

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Instagram

Instagram did not return a 200.

Zobacz na Instagramie >>

© 2021 szlak komunikatywny | WordPress Theme by Superb WordPress Themes