Jacek Szlak
Od 1997 roku zajmuję się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 roku prowadzę portal Marketing przy Kawie, popularyzując wiedzę na temat nowoczesnych narzędzi i trendów marketingowych. Przygotowałem trzy edycje raportów na temat programów lojalnościowych „Loyalty Business Overview”.
Obserwuję nowe zjawiska w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Czasem o tym piszę tutaj lub w Marketingu przy Kawie. Publikowałem także w czasopiśmie „Fragile” oraz pismach branżowych: „Modern Marketing”, „Pro-kreacja” i czymś jeszcze.
Prowadziłem zajęcia na studiach podyplomowych z zakresu reklamy internetowej (WSEI) i content marketingu (WH AGH), a dawno temu także ćwiczenia z wprowadzenia do filozofii (UJ). Występowałem jako prelegent na konferencjach (m.in. na InternetBeta), zasiadałem w jury konkursów branżowych z zakresu shopper marketingu oraz programów lojalnościowych. Jestem też jednym ze współautorów książki „Praktyka brandingu”.
Moim hobby jest szukanie różnych przejawów sztuki w przestrzeni miejskiej, stąd wpisy dotyczące street artu.
Więcej: