Marketing

Goździki nigdy nie więdną

Na największego obrońcę i sprzymierzeńca kobiet w walce o równouprawnienie urasta branża reklamowa i cały rynek skierowany do kobiet. Tam, gdzie chodzi o konsumpcję, płeć piękniejsza jest hołubiona. Ba! zachęca się ją do jeszcze większej aktywności.

Mogą na przykład wziąć udział w wirusowej promocji Reserved. Informacja o przecenie damskiej odzieży dystrybuowana jest jedynie przez SMSy, e-maile i na forach internetowych. Podobna zeszłoroczna akcja zakończyła się kompletnym wyczyszczeniem półek. Jednym słowem – polecanie wzajemne działa!

Aktywność to drugie imię nowoczesnej kobiety. Powinna podejmować wyzwania, być przedsiębiorcza, do tego zachęca nawet Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej w uruchamianej niedługo kampanii pod hasłem „Jak dobrze być przedsiębiorczą kobietą”. A w zachowaniu świeżości o każdej porze powinna pomóc Rexona Women po odświeżeniu wizerunku.

Panie mogą też czuć się w pełni docenione w najnowszej kampanii AVONu, skierowanej jednocześnie do klientek i konsultantek. Podkreśla się w niej rolę firmy w aktywizacji zawodowej kobiet. AVON wyprzedza tu zamiary ministerstwa.

Dla współczesnej kobiety niemożliwe po prostu nie istnieje. Czego zapragnie, może zdobyć. W sukurs przychodzi badanie internautek, z którego wynika, że kobiety w Sieci poszukują informacji głównie na temat pracy, stylu życia, turystyk i społeczności. Badanie nie odpowiada jednak na pytanie, do czego ich potrzebują: czy świadomie planują rozwój osobisty, czy rozpaczliwie poszukują czegokolwiek.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.