Marketing

Kurs na edukację

Edukacja, zgodnie ze słowami Andreasa Steinle z Instytutu Prognozowania Przyszłości w niemieckim Kelkheimz, to jeden z megatrendów nadchodzących lat. W gospodarce opartej na wiedzy tworzy się ogromny rynek zarówno na techniki samodoskonalenia, jak i zdobywania nowych umiejętności.

Gdzie komunikacja jest Bogiem, nie mogą jej czcić eremici. Współczesny rynek i nowoczesne branże byłyby niczym bez umiejętności pracy w grupie. Czasem wystarczy wspólna dyskusja czy spotkanie branżowe, jak BarCamp albo urodzinowe spotkanie Kraków PR, czasem dobrze jest opanować dodatkowo umiejętność organizowania takiego spotkania, co ma gwarantować konferencja o konferencjach.

Wszystko może być przedmiotem konsultacji i nauczania: wybór produktu w porównywarce cen, prawidłowa pielęgnacja jamy ustnej, czy korzystanie z Internetu. Wierzymy, że poznanie cudzego zdania i wiedzy to droga do podejmowania trafnych decyzji.

Z jednej strony jest to wyraz profesjonalizacji pewnego zakresu usług, ich wejścia w zakres wymiany handlowej, a wyjścia z obszaru społecznej współpracy; z drugiej – to wyraz potrzeby udokumentowania nabytych umiejętności, choćby najbardziej banalnych.

Przesadą byłoby napisanie w tym kontekście, że nawet Maciej Stuhr uczy się czegoś od swego taty, gdy wspólnie tworzą reklamę Raiffeisen Banku. Ale spot wart jest chwili uwagi, chociaż to tylko sponsorowana rozrywka.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.