Marketing

Poza granice

W przeciwieństwie do czołowych polityków, nie boimy się tego, co w Europie. Powstaje wiele projektów współpracy transgranicznej. Na przykład Instytut Monitorowania Mediów zorganizował konkurs na rzecz WWF, w którym nagrodami są staże w agencjach PR na Zachodzie. Co więcej, wymiar uniwersalny łączy się tu z lokalnym. Studenci z dużych miast będą wymyślać, jak przekonać mieszkańców Bieszczad do przyjaźni z wilkami.

Chociaż na staż może warto wybrać się za granicę, studiować należy w Polsce. A właściwie w Nowym Sączu. Tamtejsza WSB-NLU zachęca uczniów do rozważenia tej opcji przy pomocy billboardów z „wypasionymi” owieczkami. Najciekawsze w całej tej akcji jest to, że zorganizowali ją wspólnymi siłami sami absolwenci, którzy, jak wieść niesie, tworzą dość zwartą społeczność. Jak widać, nastąpiła zamiana ról – owce ambitnie walczą, wilki potrzebują troskliwej opieki.

Jeśli zaś o inicjatywach edukacyjnych mowa, proponujemy Państwu udział w konkursie, w którym nagrodą jest zaproszenie na seminarium z udziałem Dona Peppersa, eksperta w dziedzinie marketingu relacji, określanego też mianem guru CRM. Jeśli wiedzą Państwo, czym jest CRM lub kto jest autorem koncepcji 4P, wystarczy kliknąć, aby przejść na stronę konkursu.

Wracajmy jednak do Europy. Pewnie niektórzy z Państwa widzieli już tramwaje lub autobusy opakowane w gustowne projekty europejskich designerów. Mobilna Galeria Designu być może dorówna wkrótce Galerii Plakatu AMS. Na pewno spotka się z szerszym odzewem, gdyż konkurs organizowany pod jej szyldem obejmuje cały nasz kontynent.

Pozostając przy międzynarodowych inicjatywach wspomnijmy jeszcze o kolejnej edycji konkursu Elite Model Look, która już niebawem ruszy w Polsce, oraz o nowej produkcji koncernu Pirelli – filmie z Umą Thurman. Nowe trendy przełamujące granice między dorobkiem kultury popularnej a umiejętnym budowaniem marki to pasjonująca i, miejmy nadzieję, inspirująca dziedzina. Może już niedługo na Kreaturze, która nie wychodzi poza kampanie krajowe, również zetkniemy się z podobnymi projektami…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.