Karnawał to czas wielkiego świętowania. Wszystko tchnie optymizmem, nowy rok budzi nadzieje. Skończyły się zakupy przedświąteczne, zaczęły wyprzedaże. Dla nas w tym roku to dodatkowa okazja: Marketing przy Kawie właśnie świętuje pięciolecie istnienia. Dlatego na naszym blogu ucichło na tydzień. Ominęła nas cała historia z reklamą obsługi klienta BPH, która uświadamia konieczność rozproszenia źródeł virali – dopóki nie było serwisów pokroju YouTube, spoty swobodnie krążyły po Sieci. Teraz można je usuwać, a oryginały – pliki wideo – wcale nie są tak łatwo dostępne.
Wracając do meritum, czyli naszego pięciolecia. Kilka faktów: pierwszy numer – 14 stycznia 2003 roku. Od tego czasu ukazało się 228 wydań, opublikowaliśmy prawie 1400 artykułów w dziale Inspiracje i 700 w dziale Tematy. Mamy chyba największą w Polsce bazę dostępnych bezpłatnie artykułów z dziedziny marketingu i reklamy.
Liczba naszych subskrybentów to obecnie ponad 65 tysięcy, a miesięcznie notujemy niemal milion odsłon.
Polecają nas wykładowcy swoim studentom i managerowie swoim współpracownikom. Dane mi było kiedyś usłyszeć od przedstawiciela firmy BTL: „Gdy mamy nowego pracownika, sadzamy go przed komputerem i każemy czytać wasze teksty z działu Programy Lojalnościowe. Tam jest wszystko, co najważniejsze na ten temat”.
Mamy też swój udział w powstaniu nowego czasopisma marketingowego „Marketing & more”. Współpracowaliśmy przy jego koncepcji, promowaliśmy je.
Naszym Czytelnikom dziękujemy za zaufanie i dotychczasową lekturę. Mamy nadzieję, że także w nadchodzących latach nadal będziemy uchodzić za cenne źródło wiedzy marketingowej.
Gratuluję – liczby robią wrażenie.
Być może pięciolecie było by dobrym momentem do odnowienia MpK 😉
Serdecznie gratuluje i życzę kolejnych lat równie udanych jak te pierwsze 5!!